REKLAMACJE
Dokładamy starań aby wykonywana przez nas biżuteria była jak najwyższej jakości. Jeżeli pomimo tego zdarzy się, że kupiony w naszym sklepie towar będzie miał wadę, która zostanie przez Ciebie stwierdzona przed upływem 2 lat od daty jego dostarczenia, przysługuje Ci prawo do złożenia reklamacji:
1. z tytułu rękojmi (dla zamówień złożonych do 31.12.2022 r.) - Wzór reklamacji stanowi załącznik nr 2 do "Regulaminu Sklepu Internetowego www.bardzo.com.pl",
2. z tytułu braku zgodności towaru z umową (dla zamówień złożonych po 31.12.2022 r.) - Wzór reklamacji stanowi załącznik nr 3 do Regulaminu Sklepu Internetowego www.bardzo.com.pl.
Reklamację możesz złożyć według Twojego wyboru:
1. drogą pocztową na adres: BARDZO biżuteria Beata Szczudłowska ul. M. Rataja 19a/32, 10-203 Olsztyn. Do reklamacji dołącz wadliwy towar oraz kopię dowodu zakupu;
2. drogą mailową na adres: sklep@bardzo.com.pl. Do reklamacji dołącz zdjęcia obrazujące wadę towaru oraz skan lub zdjęcie dowodu zakupu. Jeśli okaże się,
że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie nam reklamowanego towaru, poprosimy Cię o jego przesłanie na nasz koszt na adres: ul. M. Rataja 19 A/32, 10-203 Olsztyn.
Ustosunkujemy się do złożonej przez Ciebie reklamacji w terminie 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.
Szczegółowe informacje na temat reklamacji znajdziesz w "Regulaminie Sklepu Internetowego www.bardzo.com.pl". Zachęcamy Cię do zapoznania się z jego treścią.